9 Haziran 2011 Perşembe

Satildi! Christopher Kane !!!!!!!!!!!!! ceket




Bunu yapmak istedigimden emin degilim.. Bu kadar deha,yaptigi herseyin inanilmaz guzel oldugu bir adamin bir parcasi var elimde, ve bunu satiyorum. Ama nasil desem, en azindan Bcup birine ihtiyaci var ceketin.

Gogus alti ve kollarinda full fermuar var. Fermuarlari acarak ceketin seklini degistirebiliyorsunuz. Ceketin inanilmaz bir gogus dikis detayi var.
(taam ya icim aciyor, oyleki A harfine küstüm. Ne yapayim uzerinde daha gusel duracak birine gitsin.Bana da mumkunse uzay baskili herhangi bir parcasini hediye edin teselli olarak. Corap bile olur.) unutmayin en az B cup. Beden 10uk.
ne demek istedigime asagidaki linkten bakabilirsiniz. Sold OUT durumda ve fiyati ihimm 800$. Ben bu kadara almadim tabe.. Ve bu kadara satmayacagim. Nerden buldugumu sormayin :p. (official sekilde etiketli degil). Acele edin her an vazgecebilir gibi hissediyorum. ya da etmeyin canim :D ne olur ne olmaz.

http://www.openingceremony.us/products.asp?menuid=5&productid=12878&cn=menu5

Prix : 300 TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder