12 Haziran 2011 Pazar

eglenceli Tcheka Elbise





Tcheka markasi favorilerimden. Konsept olarak alternatif giyinenler icin tasarimlar sunan bir marka. Dolabimda kimsede gormeyecegim birseylerim olsun istiyorsaniz dogru yerdesiniz. Ben tasarimlarina bayiliyorum oyle ki ayni markadan 4 elbise 2 pantolon vs vs var.. Fransa da gorup butcemi alt ust edip geri donmustum. hepsini koyarmiyim simdilik bilmiyorum.. Ama ilk elbisesi geliyor!!! da daaaa.. tcheka circus koleksiyoundan.. 38 beden ama french 38 olsa gerek 36imsi. on tarafi kisa, arkasi simokin stil uzun. arkasinda boylu boyunca minik kirmizi dugmeleri var, kemeri de dugmeli. canli kirmizi fotografta oyle durmuyor. ayni dugmelerden etegin yanlarina minik birer kivrim yapip koymuslar.. Lacivert(fotodan daha acik) kumasi dokulu, dikisler, kumas tasarim kaliteli duruyor. Bir kere giydim. Lacivert kisa ceket ve binici cizmeler ile giymistim circus havasina uymak icin.

Prix: 140 TL





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder